Annons:
Etikettmystik-myter
Läst 5879 ggr
Valkyrija
5/14/15, 1:27 AM

Kan vi vara någonting annat?

Jag är mycket intresserad utav allt "övernaturligt" så som vampyrer, älvor, varulvar, troll, aliens, stjärnfolk m.m. så nu till mina jätteknäppa frågor -
Vad tror ni? Finns dessa varelser? Kan man själv vara någon utav dem fast kanske på ett annat sätt än hur sagor väljer att framställa dem? 
Finns det någon här som är någonting annat än "bara vanlig människa"? 🙂

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

Annons:
Ralph
5/21/15, 6:48 PM
#1

Om allt det där du räknar upp finns det vet jag inte, men en del gör det, var så säker.

👍

skogstenen
3/1/16, 4:36 PM
#2

Jag är en varulv.

Ralph
3/3/16, 7:23 PM
#3

Jag är en gladlynt - något överviktig - skåning.
😃

Grävlingen
6/4/16, 6:26 PM
#4

Jag tror att det finns små folk, Aliens och jättar. Finns bevis  för detta.

Rosisa00
4/19/17, 7:46 PM
#5

Häxor/medium osv finns iaf mer vet jag nt ;)

[Roe Deer]
6/22/17, 12:29 PM
#6

Enligt vissa medium, contactees och liknande personer, så kan ens själ härstamma från olika dimensionella världar. Teorin lyder: den första plats som din själ inkarnerade på efter att den föddes ur urkällan, blir ditt "blue-print"- din energifrekvens och ditt egentliga hem. Man menar här på att alla kommer från källan, själsmässigt.        

Detta innebär att du kanske kan ha rötter från olika stjärnsystem och även olika dimensioner i detta system. Du kanske kommer från en änglarealm från antingen jorden eller annan plats i universum. Kanske var din första inkaration som just en älva på jorden… ja då har du en sådan energi i din själ. Vissa själar är jordsjälar och det innebär att deras allra första inkarnation var på planeten jorden. 

Kolla in Doreen Virtue om du vill ha lite fakta. Hon nämner ibland älvriket ^^

Annons:
Upp till toppen
Annons: