Annons:
Etikettf-nordisk-folktro
Läst 6003 ggr
00Anonym
7/13/16, 12:46 PM

Jag tror att jag är en varulv!

Hej! Nu är det så att jag tror att jag är en så kallad varulv eller som mina kompisar föredrar att säga "mänsklig varg" och jag undrar om det finns  någon därute som  är de som skulle kunna hjälpa mig med detta! Tack if örväg!!

Annons:
Sommarek
7/13/16, 12:55 PM
#1

Varför tror du det och vad vill du i så fall ha hjälp med?

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

Howling_Souls
12/9/16, 11:46 PM
#2

Kolla upp Theriantropy, men att tro att man är en varulv kan vara Lycantropi..

CeresFox
1/19/17, 10:47 AM
#3

Kan du inte berätta lite mer?
Jag är bara nyfiken, visste att en människa kan vara en varg/varulv :)

älvornas dal
3/18/17, 5:53 PM
#4

Det här var lite konstigt. Menar du att förvandlas till varulv eller att du känner dig som en eller vad?

Blodsvargen
3/21/17, 7:28 PM
#5

Drömde i natt att jag var en varulv.  Jag ville ut i skogen och leta men när jag tittade ut hade det ljusnat och då försvann varulven och jag blev normal..

[Roe Deer]
6/22/17, 12:35 PM
#6

Det kan vara så att du förvandlas till en varulv i drömstadiet eller kanske på det astrala planet? 

Jag förvandlas ofta till en vit varg i mina drömmar… en svävande vit varg. 

Det kan vara själsminnen från en annan verklighet, på en annan frekvens som du känner in…

Annons:
NiklasTyreso
8/25/17, 10:08 PM
#7

Ungefär som när trans-personer tycker att de har en (köns)identitet som inte stämmer med den egna kroppen finns det i sällsynta fall människor som har en människas kropp men identifierar sig starkt med ett djur. Är det det TS menar? För inte förvandlas väll TS vid månsken rent fysiskt vid fullmåne till en varg som springer ut i natten och dödar djur och människor i dess väg till dess mångalenheten avtar.

P.O
12/30/19, 3:35 AM
#8

Jag, alvkvinna!

Upp till toppen
Annons: