Annons:
Etikettallmänt
Läst 12884 ggr
00Anonym
2016-07-13 21:35

Vilka här är varulvar?

Hej det är jag igen och jag undrar om några varulvar finns här? Jag skulle gärna vilja ha kontakt med några som eventuellt skulle kunna hjälpa mig med att säga om jag är em! Hör gärna av er!

Annons:
[RedAngelWing]
2016-10-13 14:01
#1

En varulv är en typisk nephilim. De har 50% ängla dna och 50% Canidae, behöver inte nödvendigtvis vara varg, men de finns inte av domesticerade djur. Det finns dock även en art som har domecteserade djur dessa är dock människors skapelse och är 50% människa 50% domesticerad hund eller katt, finns även hajar, delphiner, fjärilar, bönsyrsor och skallbaggar dessa kallas för transhumans. Alla dessa varelser nephilim och transhuman är native till jorden och kommer inte från någon annan planet. Det är möjligt att du är antingen en biologisk varulv (att du har sovande nephilim blod i din kropp antingen 50% eller mer annars reknas man inte som nephilim) att du varit inkarnerad som en varg nephilim en eller flera gånger (här stämer jag in väldigt bra, jag har varit en kritvit hona bland annat) eller att dit första liv var en varg nephilim och du därför har en själ som är en varg nephilim. Som du ser så finns det 3 möjligheter här. Det är bara du och andra nephilim som kan veta vilken ras du tillhör. Jag smyger in en till möjlighet som är koplad till dig men inte är du. Din tviling själ är en biologisk varg nephilim. Och en sista möjlighet, du har en eller flera skydds djur som är just vargar. Jag har länge trot att jag varit just en varg. Men när jag såg mig själv förvandlas i en dröm så stämde inte färgerna. Så jag är antingen en Dhole, Räv eller Coyote blandat med drake. Men jag är inte riktigt säker på deta änu. Det bästa sättet att finna vad du är är att fundera hur du beter dig. Hur du tänker och se om det resonerar med den ras som du är. Tex om du inte gillar att vara social och att göra saker tillsamans med andra så är du ingen varg. Det finns inte många djur som kräver sällskap så mycket som en varg. Om du har sätt how i meet your mother så är ted mosby en typisk varg nephilim (skådespelaren är en, men hans karaktär stämer även den väldigt bra överens om hur en varg tänker) nu är inte alla vargar så. Men kallar man sig en ensam varg och gillar att vara själv är det största sanolika att du inte är någon varg. De blir sjuka om de är helt ensama. Därimot kan du vara någon typ av är, maned wolf eller liknande. Men är du social eller är ensam och mår dåligt över det så kan du vara en varg. Jag skulle också tänka så här. Vilket djur tycker du minst om? Och när du tänker på ett djur vilket är det absolut första djuret du tänker på?

The werewolf omega
2017-01-17 19:37
#2

Jag är varulv! hjälp min tjejkompis gjorde.mig till en varulv

Blodsvargen
2017-01-23 13:12
#3

Är du säker på att du är varulv? Varulvar brukar sitt och yla halva nätterna ute i skogen när det är fullmåne.

Äppelsnäckan
2018-01-18 16:15
#4

Är detta på riktigt? Vad håller ni på med? DNA testa er så får ni se att ni är 100% Homo sapiens sapiens.

Ny uppstart hösten 2023!
www.snackan.weebly.com Akvariesnäckor - Fakta, bilder och odling!

[AnimeV4]
2018-01-21 10:44
#5

#4 Kika på "otherkin" och "therian" så kanske du får mer klarhet.

Äppelsnäckan
2018-01-21 19:48
#6

Ni får absolut identifiera er som varulvar, i er hjärna kan ni känna er som vad ni vill, men gå och gör ett DNA-test så får ni se att era gener är 100% mänskliga.

Ny uppstart hösten 2023!
www.snackan.weebly.com Akvariesnäckor - Fakta, bilder och odling!

Annons:
[AnimeV4]
2018-01-29 23:00
#7

#6 Det är inte tvivel DNA det handlar om. Om du läser om otherkin och therian så ser du förklaringen.

Agrugh
2019-08-21 18:55
#8

Jag är bara nyfiken… Tror ni detta på riktigt? Jag kan inte säga att ni har fel men jag antar att ni rollspelar?

NiklasTyreso
2019-09-21 01:16
#9

Idag tror nog ingen att den ska möta en person som fysiskt observerbart förvandlas till varg, men… Det finns nog en del människor som i drömmar, vid meditationer eller ceremonier eller i förändrade medvetandetilstånd kan upplev att de tillfälligt förändras till varg (eller annat djur) och att de i den skepnaden kan besöka platser både i denna och andra världar. Människor har förmåga att få andliga upplevelser, men det är nog sällan fysiskt observerbart av andra personer.

Upp till toppen
Annons: