Annons:
Etikettmystik-myter
Läst 1568 ggr
nemetona
8/22/13, 10:33 PM

såg en lite vad jag tror var en grå tomte!

Hejsan! låg i min säng en natt och kände mig iakttagen! öppnade till slut ögonen och där bredvid  ungefär på 1 1/2 meters avstånd vid en sådan röd pluff, som såldes på Ikea förr med fyra luftkuddar i . Den är ca 3 dm hög. och den lilla grå figuren var lika hög han, vet inte vad jag ska jämföra den med? en yngre version av tomten med mössan i julkalendern trolltider! hur konstigt det än låter. snäll såg han ut ändå så jag blev inte rädd.

Han stod där så länge så jag plockade fram kameran som jag har vid mitt nattduksbord, men tänkte att nu drar han väl som en avlöning😉

Men jag tog kortet och det blev jättefint, och jag låg där som på små moln hela natten och rusade ner till min ack! så skeptiske man till allt som inte kan förklaras!! -Nu du! ska du få se! Jag började titta igenom där jag visste att den låg och där var det en vi bild där det stod - Filen innehåller inga bilddata!?😭 filen var trasig???!! fatta vad jag faktiskt gick och grina en skvätt när jag äntligen hade bevis! men tänkte sedan att det är nog bara meningen att vissa människor som har tron ska se dom för dom andra är stängda totalt så om en rosa elefant med en ängel på ryggen skulle gå förbi min man så skulle han iaf inte se🤪

hälsning från// Nemetona

//Nemetona Vinkar

Vad lever vi för, om inte att göra livet mindre svårt för andra?

                                                               GEORGE ELIOTT

Annons:
Tarotstollan
9/10/13, 10:55 PM
#1

Ändå kul att du såg den och du har ju alltid minnet kvar!

Skulle vara kul att se en rosa elefant med ängel på ryggen!
Jag är en av dem som inte ser någonting men tror ändå!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

nemetona
9/11/13, 12:31 PM
#2

haha! Ja så kan man ju se det #1 Men hade ju vart kul och få bevisa för min man som envist mantrar " Har jag inte sett det eller att bevis finnes så finns det inte" 🙂 Stängd som en mussla som jag tänkte öppna någon dag😉

//Nemetona Vinkar

Vad lever vi för, om inte att göra livet mindre svårt för andra?

                                                               GEORGE ELIOTT

Upp till toppen
Annons: