Annons:
Etikettallmänt
Läst 2274 ggr
illerälskaren
2018-03-02 18:29

Varulvs tråd

Hej jag är väldigt intresserad av varulvar och så och undrar hur ni som är varulvar eller vargfolk, vad ni nu vill kalla er, brukar göra för att ge utlopp för era varg jag, hur blev ni som blivit varulvar varulvar och ni som föds till varulvar hur vet ni att ni är det. Jag vill inte låta galen utan bara intresserad av allt mellan himmel och jord och om nån inte vill skriva i tråden så får ni gärna pma mig sån svarrar jag så fort jag kan.❤️

Annons:
Author7
2018-04-17 16:24
#1

Jag tycker också mycket om varulvar . Jag har alltid tyckt mycket bättre om varulvar än om vampyrer.
Jag skriver om varulvar i mina böcker. Den versionen av varulvar som jag tycker bäst om är dem som endast kan bli varulvar av fullmånens sken eller under någon form av förbannelse. Sedan ska de se ut som "halvmänniskovargar". Jag gillar inte "twiligts version" där de förvandlar till riktiga vargar ibland när de vill. Teen wolf däremot funkar för mig för där är något mellanting .

Medarbetare för Days of our lives

NiklasTyreso
2018-05-16 22:41
#2

Jättekvinnor rider på vargar med tömmar av huggormar och de är duktiga på trollkonst enligt den nordiska mytologin. De kan nog hjälpa till med hamnskifte, men knappast gratis eller utan baktanke. Samtidigt som du kan uppleva att du besätter en varg/hamnskiftar kan du bli besatt av en jättinna som då kan verka fysiskt i den här världen som hon vill, genom din kropp. Det finns sällan några gratisluncher.

Susanne Berglund
2019-07-04 15:22
#3

Jag älskar shape shifters I Alla former dock ej vampyrer. Även,om jag vet att det finns vampire bats🤪

Upp till toppen
Annons: