Annons:
Etikettmystik-myter
Läst 383 ggr
Susanne Berglund
2019-07-04 15:15

Presentation av mig

Hej på er alla Jag heter Susanne, är född 1968( så får ni själva räkna ut hur gammal jag är!). Jag är uppväxt i Hässleholm, Vinslöv och Bjärnum men bor i Vadstena med min sambo Hasse (han är 1år äldre än mig) och mina 3 Maine cooner damer. Jag har en dotter, Angelica som är gift med en kille från Tjeckien och de bor där. Hon är född 1987. När jag var liten var min mamma och styvfar "raggare" och jag har en del av det kvar i blodet. När jag var ca7 år upptäckte hård rocken! Jag har alltså alltid varit en som inte platsar i det "normala" samhället och det medförde en hel del mobbning i stort sett hela min skolgång. Något som jag inte tror mina föräldrar vet än idag. Jag tänker inte gå inpå hela mitt liv med det var saker som gjort mig till den jag är idag. Jag är förtidspensionär sedan 2003 och var tvungen att hitta på nått sätt att fördriva tiden. Tidigare har jag varit både hund och katt uppfödare men om man inte kan ta sig upp och ner på golvet eller stå på knä är det inte några bra hobby. Jag ser mig som ateist med det är egentligen fel. Jag har bara inte kommit på vad jag ska tro på. 2001-2003 tillbringade jag mycket tid hos mina vänner och där upplevde jag ett par saker som ingen kan förklara. Det var inte bara jag heller utan flera andra sa att de upplevde saker i deras hus. Att jag kom in på allt som har med det paranormala är Angelicas fel/förtjänst. hon har alltid läst och kollat mycket på fantasy film. Jag har alltid, sedan jag lärde mig läsa, läst oerhörda mängder böcker, ibland flera om dagen. När jag började klättra på väggarna 2010 så fick jag en läsplatta och blev beordrad att börja läsa. Där satt jag med hela världens böcker och visste inte var jag skulle börja. Jag insåg att de flesta böcker var på engelska så jag köpte ett par böcker i en genre som jag inte läst förut och på ett språk som jag bara läst ytterst lite på, paranormala, sedan var jag fast! Jag har utökat mina genre och läser nu: Paranormala fiction Contemporary Fiction Contemporary Mystery & Suspense Dark Romans Romans Mafia Bad boy Biker Finns fler….. Där emot är jag inte mycket för : Vampyrer, medeltid. Sci-fi Finns massor fler….. Sååå det var mycket om mig…. Hoppas ni stod ut Mvh Susanne

Annons:
Upp till toppen
Annons: