Månväsen iFokus

Månväsen

Etikettfilm-musik-bilder
Läst 1235 ggr
Ekorren-perro
0

Underwold - Filmerna 1-3

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag bara ÄLSKAR "Underworld" filmerna:

Första filmen: Underworld

Andra filmen: Underworld - Evolution

Tredje filmen: Underworld - Rise Of The Lycans

Handling:

Första Filmen:

I Underworld råder det krig mellan vampyrer och varulvar.Selene (Kate Beckinsale), är en av vampyrernas bästa på att döda varulvar. Hon tror sig vara nära det yttersta målet: att helt utrota varulvar. Med magasinen fulla av silverkulor arbetar hon allt hårdare för att nå den dagen. Varulvarna gör dock motstånd, och har bland annat uppfunnit ett sätt att lagra ultraviolett strålning i ammunition.

Andra Filmen:

Sagan om kriget mellan de aristokratiska vampyrerna och de otämjda varulvarna fortsätter. Vampyren Selene och varulven Michael har förälskat sig i varandra och börjar utforska sina rötter för att förstå ursprunget till kampen mellan de två blodslinjerna. Samtidigt står de inför en sammandrabbning som kan bli början på slutet för de odödliga raserna

Tredje Filmen:

En historia som berättar ursprunget till den sekelgamla striden mellan en klan aristokratiska vampyrer och deras före detta slavar - varulvar som kallas Lycans. Under medeltiden framträder en Lycan vid namn Lucian som en stark ledare för varulvarna i deras kamp mot Viktor, den grymma vampyrkungen som förslavat dem. Lucien får sällskap av sin hemliga älskarinna Sonja i kampen för frihet mot vampyrarmén.

Min åsikt: Dom är riktigt bra Vampyr/Varulvs filmer! Har sett dom ettpar gånger var :P

~Perro "Ekorren" Kalevra~

~Sajtvärd~Svåra Tider.ifokus~

~The Life Is Full Of Shiit - Dont Be In It~

~Livet Är Aldrig Lätt När Det Är Svårt!~

Ekorren-perro
0

(Detta inlägget är kopierat från ett av mina gamla inlägg)

~Perro "Ekorren" Kalevra~

~Sajtvärd~Svåra Tider.ifokus~

~The Life Is Full Of Shiit - Dont Be In It~

~Livet Är Aldrig Lätt När Det Är Svårt!~

Skogselva
0

Har flyttat inlägget till Mystik, där jag vill ha tips om filmer och böcker ect. :)

Filmerna verkar bra, ska försöka se dem ngn gång.

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad