Månväsen iFokus

Månväsen

Etikettot-off-topic
Läst 956 ggr
DesK
0

Ny sajt Matbröd

Kanske blir ni hungriga någon gång och skulle gärna vilja ha ett gott bröd.

Varmt välkomna in till Matbröd

/Désirée

Skogselva
0

Jag var inne och kollade på din sajt, och fy dig. Jag älskar hemmabakt bröd, nybakt, hemmagjort bröd, vad det rinner till i munnen när jag är där inne, jag riktigt känna doften av nybakt bröd. Får se ifall mamma kan tänka sig baka lite i helgen, själv är jag hopplös i köket.

Skrattande

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

DesK
0

Skrattande Försök baka själv någon gång!  Men akta dig det är mycket vanebildande  Flört

/Désirée

Skogselva
0

Mamma har väldigt många goda bröd som hon bakar, problemet är att hon inte tror på att följa recept, så det är bara hon som vet hur hon gör. Tur man bor hemma fortfarande. Glad

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad