änglar och demoner....
går de att förena?
Jag tror faktiskt det…..
Jag skall tatuera en ryggtavla så fort ja får råd…. Jag har ritat den själv…och jag har förenat just en ängel o en demon….
kärleken övervinner allt heter det juh… 
jag skall även ha en text…som ja snodde från Twilight (eller va den nu kommer ifrån) lite kinky kanske men den passar såååå bra tycker jag 
"And so the lion fell in love with the lamb….
what a stupid lamb….. what a massochistic lion"
Tror att vi alla besitter "gott o ont" o att dessa 2 sidor är förenbara….
vad tror ni?
hoppas att denna länken funkar… e skitkass på sånt här…
o ligger det i fel kategori så flytta det gärna 

HA! det funka!!!
I vilket fall som helst… bilden e inte riktigt klar…ska ändra lite till… högre upp i den tråden finns även orginalbilden 

Bilden är kanon fin! Det går att sammanföra änglar o demoner! Du är kanonbra på att skissa
texten är från twiligth. Det blir en bra text till bilden!
Demoner är ju fallna änglar (enligt kristendomen iaf), så det är väl klart att det funkar.
Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!
Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! 

#2 tack
aaa ja tror nog texten skulle göra sej super med bilden…i alla fall i mitt huvud 
#3…. ahaa! tja, det visste jag inte…eller joo kanske lite visste jag, men inget jag tänkte på