O.T-tänder....
Mina tänder…hmmm… jag hade en gång i tiden huggtänder, både uppe o nere… men tandläkaren slipade ner dem….mot min vilja. Detta skedde när jag var liten o mamma bestämde…..
Nu har underbara Phanomea har grott ett litet frö…… de går ju faktiskt att sätta tillbaka 
Så nu har jag nått att fundera på….
ville bara berätta… vad tycker ni? Är det barnsligt kanske? löjligt…eller helt okej???

Dumma föräldrar…
Helt okej!

min man skulle nog tro att jag var helt galen… att jag tappat förståndet helt…. *s*
o min tandläkare skulle nog dö om ja helt plötsligt en dag kom med huggisar! hon tycker redan att ja e knäpp o halvgalen me tungpiercing i cheeks! Hon skulle väl ringa plingplong taxi på stört! *asgarv*
o mina arbetskamrater mellan 45-60 skulle nog få hjärtinfarkt allihop! *vrider mej av garv*
Allvarligt dock…detta e nåt jag verkligen får fundera på…. för visst är det irreterande att veta att de är nedfilade…det syns juh me!

Men det är snyggt!!!
Jag skulle gärna vilja ha huggtänder, men jag har istället en massa tänder som inte ska finnas -_- Jobbigt
Tycker du ska testa dina Medarbetare och mans nerver ;)
Förstår inte riktigt det där med att sätta tillbaka tänderna är det någon som kan förklara tydligare? Är det ngn slags löständer man fäster på tänderna eller hur fungerar det?
Jag tror jag skulle ha huggt min tandläkare (i halspulsådern
) ifall vederbörande försökt fila ned mina tänder. Inser att det inte kan vara så lätt att säga emot om man är liten.
Tummen upp för det perfekte transylvanienleendet och tummen ned för det perfekta hollywoodleendet som tandläkarna försöker skapa åt en…
Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!
Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! 

#4 hehehe…. de bygger upp tanden igen med plast/porslin eller va de nu använder… precis som när man lagar hål 
#5 Okej, då fattar jag. Tycker absolut du ska göra det, ifall det är något du verkligen vill.
Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!
Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! 

#6 jag funderar…… fick ju veta att gubben min smygläser
o retas me att hans sitter kvar… *orättvist* 
en riktig retsticka e han…o mobbar mej lite me ibland… 
Istället för tjuvnyp så kan du ge honom ett tjuvbett när du skaffat tänderna

amen visst
förklara det för han då
tog ett bett förut…han vrålade o ja förklarade att det hade vart mycke mysigare me vassa små bissingar 
Tog ett bett?!?
Det var ju som en aligator som högg sitt byte! Bara dödrullningen som fattades. 
Men jag kan ju smånafsa med mina huggisar 

alligator? visst för att ja har tänder… men hallå! hade ja haft huggisarna så hade det juh bara blitt ett nafs 
jag har lyckats fila ned mina huggtänder själv jag >< jag är en sånhär underbar person som gnisslar tänder på nätterna (och ibland på dagarna) och det är inte förrens iår som jag fick en bettskena för att lindra min migrän. Jätte irriterande för jag ser på bilder sedan typ 7an så har jag huggtänder som är spetsiga ( minns att jag råkade bita hål i tungan på mig sj en gång XD ) och nu är dom nästan helt borta ._. dom syns om man tänker på det men dom är inte spetsiga längre ><
vill ha tbx dom >>:
Alla verkar vara på bettet 
"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"
"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"
"Don't be normal, stay paranormal"
Hahaha, ni är tokroliga allihop :)
Man kan skada utan huggtänder…jag bet min bror i näsan när vi var små..han hade ärret kvar som vuxen 

Jag har s.k huggtänder, men dock bara där uppe. :)
Men råkade slå av en bit på den ena tanden, dock ser det inte så dumt ut, men det har blivit extremt vass och river ofta upp kinden på insidan :/
men men, vill man va fin får man lida pin! eller vad det nu heter :)
Lida pin?…ja det har en viss bettydelse! 
Värmland"

#0 Gumman, säg bara till när du har bestämt dig att du vill ha tillbaka dom så fixar jag tid åt dig
Chefen har redan lovat mig att hjälpa dig med det om du vill

har han? va goa ni är båda två!!! 
#18 Det är ett tecken, don't fight your destiny 

#19 hehe gissa vem som fått mej att fundera på det??? 
phanomea?

nähä…. hehe ja hade ju till o me skrivit det i trådstarten
fast det hade ja glömt!!! 
Jag får nöja mig med mina leksakshuggtänder 
Värmland"

# Hehe, han tycker att vi båda två e knäppa… Jag som inte låter honom slipa ner mina och du som kanske vill återställa sina… Men, men… De får han ju tycka då!! 
#23 Nicholas Cage blev ju en bra vampyr med sina lekisgaddar
(Vampyrens kyss -94, tror jag)

#24 aaa ;) två knasig fruntimmer på en gång….fixar han det tro? 

#26 Vettifan, haha… Men spännande att se