Månväsen iFokus

Månväsen

Etikettallmänt
Läst 1028 ggr
Skogselva
0

Halloween - vad gör ni?

Så vad hade ni tänkt att göra denna fina högtid?

Trick or treata, se på skräckisar, halloweenfest?

På fre, dagen innan (blod)doppareda'n, så ska jag på halloweenfest, men vad jag ska göra på själva aftonen det vet jag inte.

Har ni några läskiga planer?

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

[Jeremina]
0

Vi får besök av 2 barnbarn som är så gott som jämgamla nämligen runt 7 år. Det är första gången vi ska köra "bus eller godis"

Det ska bli spännande och kul…

Skogselva
0

Trick or treata är kul, synd att man är för gammal…Gråter

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

linhof
0

#1 åååh så roligt! Kyss busa för mej med Skrattande

#2 det är du inte alls Flört

Jag skall ut med massor av mina vänner till ett ställe som kallas stenungsbaden…. där har de halloween tävling varje år. Pris för bästa utklädnad, mest orginella osv…. i år så firar de dessutom 10 års jubileum så det blir nog extra kul Skrattande

Det var här  vi gifte oss år 2007 Kyss

Skogselva
0

grannarna tycker nog det… trångsynta **** Flört till och med den flummigaste av mina kompisar verka tycka att vi är för gamla… det som skulle vara så kul. Får göra det i bussen på väg till halloweenfesten i morgon.  (Hoppas bara de inte kastar ut mig)