Önskemål på artiklar
Tänkte att vi medlemmar kanske kan få lämna önskemål på vad vi vill läsa om i artiklar 
Jag börjar med att önska en artikel om Lilith.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Lilith kan jag lova dig att hon kommer, det var en av de första artiklarna jag tänkte skriva, men så blev det inte, det blev lite mer allmänt om vampyrer istället.
Lilith är en av mina favoritfigurer, jag läste mycket om henne på religionstimmarna, en del texter var fakta, en del var fiction.
Min religionslärare brann för genusfrågor precis som jag, så det fick jag gärna göra. Och hon hade jättemånga texter om religion och genusfrågor. Ska leta fram papprerna.
Tänkte att jag skulle sätta mig ned i helgen och skriva en ny artikel, har en tenta i morgon, eller rättare sagt ett eximinerande seminarium, som jag lägger mycket energi på just nu. När det är klart så ska jag börja.
Jag paxar Lilith med andra ord - hör ni det, mina medarbetare?
Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!
Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! 

Åååå älskar Lilith…funderade på att skriva om henne för några dagar sedan men då är hon paxad =)
Tänker skriva en om Shapesifters men nu är en massa skola så får se när jag har tid över.
Men gärna tips om vad ni vill ha för artiklar =)
Först till kvarn får först mala. 
Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!
Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! 

hihih, alltså den attityden :D
Puttar lite ifall det är någon mer som har önskemål på artiklar.

Putt

Om shapeshifters kanske? :) Inte varulvar egentligen, utan just shapeshifters. Om det nu går :P
Medarbetare på fantasy.ifokus

#7 Japp det går =) Ska skriva en men hittar mest info på engelska så det tar ett tag att översätta och har ett grupparbete att klara först…

Putt
Fler önskemål?
Nu har jag gjort den ständigt synlig så att ingen ska behöva vara rädd/blyg för att efterfråga artiklar.
Önska på! Vi kanske inte kan skriva om precis allt, eftersom vi inte kan precis allt, men det skadar aldrig att komma med förslag.