Film och boktips
Kan inte ni Medarbetare slänga in en kategori som heter "Film och boktips"? där man kan lägga upp förslag på filmer och böcker om de här ämnena? Det finns ju ett par stycken 

Det finns tips i respektive kategori
En del iallafall i vampyrkategorin
funderar… ursprungligen var det tänkt att allt sådant skulle ligga under mystik (vilket man kan se om man läser etiketten som kommer upp om man håller musen över fliken.)
Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!
Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! 
#2 det har jag missat helt… men jag tyckte i så fall att det var en rätt otydlig rubrik…
#3 alla har det, det är därför jag inte har brytt mig om att flytta några "tipsinlägg".
Men jag ville inte att gruppen Mystik skulle vara enbart bok-film-musik-grupp utan också spådom-magi-ockultism i allmänhet. Därför heter den Mystik.
Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!
Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! 
Men jag har aldrig varit mycket för att följa röda tråden, improviserar hellre när "händelsen" kommer upp. Som det är nu fungerar också.
men funderar fortfarande på ditt förslag.
Jag kan rekommendera allt med H.P Lovecraft och Dean Koontz, läs och njut!!!! 
/Fredrik
"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"
"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"
"Don't be normal, stay paranormal"