Månväsen iFokus

Månväsen

Etikettot-off-topic
Läst 1039 ggr
Link-
0

OT - Är det vinter nu?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Så här såg marken ut hos mig igår… Känns lite tidigt med snö faktiskt Glad.

EveningWitch
0

Jo.FörvånadDe såg kallt ut

Ja här regnar de och blåser. Och Thor har varit på besök (blixtrat & dundrat)Skrattande

)O(

Ord kan såra en människas själ.
Ord kan glädja ens sinne
Ord kan göra en människa väl
men även sätta spår i ens minne.
Välj dina ord när du säger dem så att du ingen sårar.
Ditt ord kan du aldrig ta igen, då de lämna miljoner av tårar.

LaSadie
0

shittars… här är der bara sviiiinkallt. Ska tända lite ljus!

Skogselva
0

brr, #1 hörde att åskan slagit ned i Floda så det var strömavbrott överallt.

Ingen snö här än så länge iaf, hoppas den aldrig kommer.

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

Skogselva
0

Ja, nu är nog vintern här.

Idag har det snöat hela morgonen och regnat hela eftermiddagen - slask och 5 + grader, tempraturen sjunker så snart fryser väl eländet till is.

Jippi - not!

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

LaSadie
0

Usch ja =P Jag har i flera dag haft dubbla strumpor och jag knatar omkring med mössa och vantar… Huttrar som värsta… ja nått… Kallt som fan.

fiffiluren
0

jag har skottat snö idag, vi har säkert en dm och haft det sen i september till och från men snön har inte försvunnit helt här (bor i Kiruna, kanske förklarar en delGlad)

Skogselva
0

#6 här är det tio grader varmt (Västergötland) så det kanske är lite vårigt nu med tanke på hur hösten har varit?

Link-
0

Alltså… nu har vi bara en massa j-la vattenpölar! Inte en enda snödriva. Det är snart december! Vid den här tiden brukar man få vada fram. Genom snö då Glad. Vad har hänt? Skumt.

fiffiluren
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Evil laughter MOoooaaHahhahahaaa

Hehe we har vinter iaf :P

LaSadie
0

I Västerås är det… sommar/höst :P Kommer ingen jävla kyla Skrikandes

linhof
0

fiffiluren!!!! åååh va ja blev sotis nu!!!! Glad

Skogselva
0

Ja, i Borås likadant, 10 plusgrader och regn. Nog för att vintern inte är min favorithögtid, men det känns ju lite konstigt med detta väder så här i slutet av november. Å andra sidan fick vi snöblandat regn den 5 oktober i Borås (och det lade sig även om mycket var slask). Det kanske blir en annorlunda vinter i år?

fiffiluren
0

Hehe Tungan ute

Fast det var mindre kul när man skulle ut och skotta den "lilla" gården, där det var nära en dm snö Obestämd