Ni är bara för goa....
Det är för jävligt med alla dessa jävla (ursäkta alla mina svårdomar) våldtäktskmän. Dom är inte värda ett jävla skit.fucking. Hoppas vi håller en god stämning, som vanligt, trots detta. Ni håller så god stämning…..lika jävla tokrolika som vanligt…..älskar er!!

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"
"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"
"Don't be normal, stay paranormal"
Jag syftar på alla dessa unga idioter som på den senaste tiden har våldfört sig på kvinnor, bl.a i Borås och här i Göteborg! *suck*
…Det är för mycket negativt på Tv-nyheterna.
Då är det gott att vara här…så god stämning!!!
…och du Skogselva, hata inte Söndagen för mycket va?
/Fredrik
Värmland"

Tänkte på de i Linköping eller det nu var som våldtog någon på en rast. Helt sjukt… När jag var i den åldern tänkte jag mer på hästar, längta till nästa ridlektion och böcker
Ja, precis LaSadie…det är ju barn som begår dessa hemska handlingar. Sinnessjuka eller vad är felet?
Ha en strålande dag LaSadie!
/Fredrik
Värmland"
..och nu hörde jag på radion att det har varit blixthalka på vägarna….undra om det var åska då?

Värmland"
#4 blixthalka… det kan inte vara snöflingor som ser ut som blixtar?
Men nej, denna söndag tycker jag om, den har varit roligt, och jag känner mig som en äkta student.
Kåren hade Erotisk bibliotekarie igår, (en festsittning om det inte framgick
), long story short - jag kom i säng kl500 denna morgon och vaknade kl900 samma morgon - så nu är jag så där härligt övertrött
. Söndagar alltså, de är härliga ibland, plus att det är tenta på fredag så jag har inga lektioner på hela veckan!! Yay "ledighet"!
Tack och lov var vi ett gäng (och vi åkte buss nästan hela tiden) annars hade varit lite otäckt att gå i Borås så sent på natten efter allt vad som hänt…
Och självklart så ska stämningen här förbli 
Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!
Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta!