Månväsen iFokus

Månväsen

Etikettmystik-myter
Läst 1117 ggr
LaSadie
2009-12-03 13:03
0

OT:Drömmar

Inatt hade jag nog bästa drömmen på länge! Jag drömde om vampyrer!! Det var inga farliga vampyrer eller så och jag var inte rädd utan det var mer magiskt och mysigtSkrattande I samma dröm drömde jag om Jasper Hale, en av de vackra vapyrerna i Twilight. Mums!

Någon annan som har haft roliga och spännande drömmar?

Skogselva
2009-12-03 16:02
0

För något år sen drömde jag att mina föräldrar var vampyrer och ägde ett hotell på den engelska landsbygden. Jag var dock människa och skulle hålla ställningarna medan mina föräldrar åkte på semester - till min hjälp hade jag ett gäng katter som egentligen var vampyrer de med. De kunde tåla solljuset så länge de betedde sig som katter på dagen.

Men tror nog de dödade en och annan gäst på nätterna…

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

Ghosthunter
2009-12-03 17:47
0

Kattvampyrer, ja dom har ju i varjefall huggtänder på de rätta ställena Flört

Jag har aldrig drömt om att jag har varit vampyr, men däremot att jag har jagats av vampyrer…

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Skogselva
2009-12-03 21:37
0

#2 På natten fick de ju sin mänskliga skepnad igen - inte för att det kanske är så stor skillnad mellan en (utomhus)katt och en vampyr egentligen… båda jagar ju Flört

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

linhof
2009-12-04 02:32
0

ja drömmer ofta om mytologiska skepnader….ofta vampyrer men även annat Glad

Ghosthunter
2009-12-04 09:55
0

linhof - ok, intressant. Du kan skriva en uppsatsSkrattande

Värmland"

linhof
2009-12-04 10:46
0

hörru Ghostie Flört håller faktiskt på med en…. en mix av mina drömmar o fanfiction Flört e du snäll kanske du kan få läsa den….när alla 100 sidor e klara Tungan ute

Ghosthunter
2009-12-04 12:19
0

linhof - ojdå, du verkar produktiv Flört Visst, jag läser gärna!

Ha en bra helg!

/Fredrik

Värmland"

linhof
2009-12-04 14:32
0

mmmmm e jag *ler stooort* om du bara visste va ja e produktiv Flört 5 ungar när ja va 30 fyllda, fanfics, tatuerar, ritar, målar, tapetserar, syr osv….u name it and I´ve done it Tungan ute nästan allt i alla fall

o ja lovar…så fort den hamnat på fanfiction.net så länkar jag så du kan läsa Skrattande

Ghosthunter
2009-12-04 16:39
0

linhof - bra jobbat Flört

Värmland"

linhof
2009-12-04 17:48
0

Hunter: njae…ganska korkat av mej….då det tar all energi jag äger o har så ja blir bara en hög me sorglig aska (vitlöksaska???) Men roligt har jag under tiden Flört

Men ja lovar fortfarande att ja vrålar när den e på fanfic Skrattande

Ghosthunter
2009-12-04 19:28
0

linhof - Cool

Värmland"