Månväsen iFokus

Månväsen

Etikettot-off-topic
Läst 1320 ggr
LaSadie
0

OT: Snöbilder

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Okej, det finns vissa av oss här på Månväsen.ifokus som inte gillar snö. Men andra (jag) älskar snön! Idag var vi ute med två utav våra katter och skuttade i snön.

Här är Lea som inte är speciellt förtjust i snön. Kanske för att hon inte har ett gram fett på kroppen som gör att hon kan hålla värmen. Efter några minuter i snön så ropade hon på pojkvännen att hon ville värma sig nära honom

LaSadie
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Dette är Dakota som var helt nöjd med situationen

Skogselva
0

Mysiga bilder Glad

Tycker det är synd att jag aldrig har kameran nära till hands när min katt håller på med sina vinterlekar. Hon gillar att jaga snön. Flört

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

Ghosthunter
0

Fina bilder, fina katter. Rätt konstigt att vissa katter gillar att leka i snön med alla s.k "experter" säger att katter inte gillar när temperaturen är för låg?….Svaret måste va att dom också är enskilda individer.

Här i Göteborg snöar det idag och det har redan kommit 4-5 centimeter. Innan har det bara varit lite lätt färgat på marken….ungefär som frost Flört

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

LaSadie
0

#3 Ååååå det blir snö när jag kommer hem *glädjedans* Kommer hemhem imon och var lite förkrossad att det inte skulle vara någon snö till jul när det är så mkt här!

Ghosthunter
0

LaSadie - Nu är det över 10 cm..Flört

Värmland"

LaSadie
0

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!

Ghosthunter
0

LaSadie - Det kommer mer..ha ha Cool

Värmland"

LaSadie
0

det finns även snö i byhålan Kärna som jag ska till Skrattande Jag är så glad, hoppas det inte smälter eller regnar bort som det brukar göra *muttrar lite*