Måste ha...
Jag har hittat den här boken och känner bara att jag måste ha den, så jag tänkte passa på att tipsa om den:
A Practical Guide to Vampires
Läs om den här
Den verkar faktiskt underhållande… 
Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!
Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! 
Sen att det var "The New Vampires Handbook" (
) som jag tänkte på har inte med saken att göra, den ovannämnda verkar också rolig.
Men det är den här boken som jag vill ha…
Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!
Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! 

Den verkar rolig
Skulle vilja ha, får kolla runt litegrann

den vill ja me ha…o practikal book of dragons