Månväsen iFokus

Månväsen

Etikettmystik-myter
Läst 922 ggr
Skogselva
0

Cirkeletikett

Om ni någonsin skulle befinna er i en häxcirkel så kan det ju vara bra att känna till etiketten: (OBS! Hemsidan innehåller skämt, folk utan humor varnas för sidans innehåll) Glad

http://www.wicca.com/celtic/humor/humor1.htm

(Jag tycker iaf den är rolig)

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

linhof
0

Flört

Skogselva
0

Min favorit:

"If asked to sign a contract or pact and you are experiencing doubts or reservations, sign your neighbor's name. Malevolent entities rarely ask for photo ID." Källa Glad

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

Skogselva
0

knuff