Månväsen iFokus

Månväsen

Etikettpysselhörna
Läst 918 ggr
Skogselva
0

Skriv ditt namn...

Hittade den här länken, och som språknörd så kan jag inte göra annat än att älska främmande alfabet, även om det till hör en conlange och inte är på riktigt.

Write Your Name in Elvish in ten minutes - håll till godo Glad

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

LaSadie
0

Jag har världens tråkigaste namn, Anna, vilket inte leder till någon speciell häftgt :P Blöööö

Skogselva
0

"Pernilla" fick ett roligare utseende, sen kan man ju vara hur missnöjd som helst med själva namnet i övrigt. Obestämd

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

LaSadie
0

Mmm…. ville länge lägga till ett nytt namn som jag skulle använda men kom inte överrens med mina jag vilket det skulle vara *lol*

Skogselva
0

#3 Krångligt när man inte kan komma överens Flört

Om det funnits en chans att folk kallat mig för det, så hade jag bytt till ett annat. Men alla jag känner skulle inte bry sig ett dugg om det och fortsatt kalla mig Pernilla. Obestämd