The Wolfman
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Trailern till den nya varulvsfilmen, vill så gärna se den här! Men det lär dröja en månad till innan man kan gå och se den på bio, allt kommer så sent när man bor i Kiruna.
Så när ni sett den kan ni väl slänga in vad ni tyckte om den?
Jag har knuffat upp tråden som tipsar om The Wolfman och hänvisar dit.
Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!
Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! 
missade den
men i så fall kan nån Sajtvärd ta bort den här då
Ingen fara, jag vet att titeln var något långsökt när man är ute efter en viss film.
Tråden låses.
Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!
Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta!