OT Nyfödda kattungar
LaSadie - Ja, snacka om en mysig hög
Hoppas det gick bra och att dom små liven och mamman mår fint. Blev inte mycket sömn för dig inatt kan jag förstå
Grattis och tack för bilden!
/Fredrik
"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"
"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"
"Don't be normal, stay paranormal"
Mysigt 
Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!
Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! 
så söta
Åhhhh! Hoppas att det gick bra för alla bebbarna 

Än så länge :) Dom piper, äter och sover 
Naaawwwww, så mysigt! 

mmmmm….
Värmland"
Åhh vilka underbara bilder. Man blir så fylld av kärlek när man ser dem. Pussa försiktigt på de små hjässorna från mig 
Dom är bara föööööör söta..tack för de fina bilderna LaSadie!! 
Värmland"

Så lite så :) Är glad att kunna dela med mig, kattungar är bland det mysigaste som finns
Visst är det så, LaSadie
Värmland"

söt 
Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!
Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! 
LaSadie -
..jag älskar dom!!! Hoppas dom mår bra!
Värmland"

Oja :) Dom lever och växer som bara den!!
LaSadie - skönt att höra
Värmland"

Åh vilka fina små kissekattar :)

Riktigt söta! :D
Medarbetare för Days of our lives

gulliga
LaSadie - Jättesöta
och bra namn..lite ovanligt om man säger så..har du döpt dom?
Tack!!
Värmland"

Japps, vi har döpt dom så :D Gillar det amerikanske temat på katterna. Förra kullen hette dom Dakota, Texas, Dallas och Kansas
LaSadie - 
Värmland"

Sötnosar! :)
Medarbetare för Days of our lives

Åh så söt…jag faller platt
Jag älskar katter!!!! Jag kanske låter som en fjant eftersom man är man…men det skiter jag i!! Sååå söta, önskar jag vore där!!!
Hoppas det går bra för dom nu!!
/Fredrik
Värmland"

Dom är till salu om du vill ha en att gosa med 24/7. Rekomenderar Boston då som är en riktigt tjockisgoskatt :D
OMGAAAAWH! *lol*
Supersöta! ;9
visst är dom….jag smälter….
Värmland"
Visst får man som utomstående favorisera? 

Oja det får man :)
:D
Kan du se vad färgerna är nu? ;9

Yes, en massa rödingar utan vitt och sen en creme med vitt. Piece of cake :)
Okej ;D Tyckte Arizona var så söt med med den ljusa pälsen och… *svimma lite*
Inte för att dom andra inte är bedårande, men jag brukar alltid tycka att ungen med den speciella färgen är sötast xD
Hälsa från mig! *vinka* ;3

Hihihi, hon är riktigt annorlunda med att vara creme bland ett gäng rödingar. Hon är också den tuffaste bland dem :) Gör allt först typ.
Hihi, hon liknar min hund… Han var också väldigt annorlunda i kullen, en viltfärgad bland ett gäng svarta och en svartvit. Han var också först med allt. (på gott och ont… xD)

hihi, det är verkligen på gott och ont! Pga Arizona så fick vi släppa ut kattungarna från bolådan redan i vecka tre. Hon var helt tossig på att komma ut :)
Haha, ja Dandie (som min buskille heter) klättrade över det höga gallret … ehh… tidigt x) Så man fick typ bara 'ooops, man överbord!' och lyfta in honom igen.
Ojj, sorry, denna tråd kanske inte handlar om hundar 

hihi, ingen fara. Härligt att höra om djur, speciellt djurbarn som inte vet om sina begränsningar :D
Haha, ja x) Då berättar jag väl lite mer då xD Vi har ju en stor hund också, på sisådär 25 kg, som är så snäll med lille killen. Oftas iaf. Han är iaf värre än henne. Dom burkar ha dragkamp med någon leksak, och då morrar lilla killen så himla gulligt. Den stora hunden ser väldigt tveksamt på honom, och ser ut att skratta åt honom inombords. xD

hihihi, katterna här hemma har inte dragkamp men Dakota som är deras halvsyster är sällskapsdam/lekkamrat till kattungarna. Så härligt att se någon slags syskonkärlek som uppstår :)
Aww… Ja, syskonkärlek är mysigt… ;D