Månväsen iFokus

Månväsen

Etikettallmänt
Läst 1328 ggr
bluemary
0

Ny medlem

Hej ! Jag heter Anette och tycker att detta med månväsen låter mycket intressant.
Men jag får inte riktigt ihop det vad forumet har
för "röd tråd" i det hela.

Skulle bli tacksam för några rader om vad forumet
mest handlar om.

Tack på förhand !Glad

Skogselva
0

Hej, välkommen! Glad

Sajten handlar främst om de väsen som finns inom folktro och mytologi, alltså: älvor, Näcken, vampyrer, varuluvar, kentaurer, nymfer, drakar, bara för att nämna några.

Just nu filar jag på en artikel om vättar och vittror, men om det är något du vill läsa om som inte finns på sajten ännu så är du välkommen att skriva en liten önskning i den nålade tråden "Önskeartikel". Glad

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

bluemary
0

Tack snälla för informationen, nu så hänger jag med !

Ditt användarnamn är vackert och passar dig så bra !

Mvh Anette

Skogselva
0

Det var så lite så  Glad

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

Ghosthunter
0

Välkommen bluemaryGlad

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"