Mörk konst
Jag ville bara tipsa om konstnären Victoria Francés:
http://www.victoriafrances.es/main.php
Hennes bilder är så vackra! 
Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!
Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! 
Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!
Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! 
Ann Stokes:
Vilka otroligt vackra bilder det fanns där :)
Ja, det är bara till att hålla med….otroligt vackra bilder…tack Skogselva!! 
"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"
"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"
"Don't be normal, stay paranormal"
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Óm ni älskar Victorias musik på sidan..
(Gabriel Faure)
..helt enormt vacker sida,Victoria´s!!
..tack, Elva!
"Inom
en människa av ljus, finns det ljus...När
hon inte lyser, råder mörker." (Evangelium
enligt Thomas,
24)
/ Wingen
älskar konstnären mark ryden,hans konst är mörk och lite konstig ibland,men så jag^^
Helt enorma bilder, Tack trollduva!
"Inom
en människa av ljus, finns det ljus...När
hon inte lyser, råder mörker." (Evangelium
enligt Thomas,
24)
/ Wingen
#6 Vampyren i mig förde mig direkt till "Blood". Favoriten är morbid nog den halshuggna flickan.