Ommöblering!
Som ni kanske märkt så har det pluppat upp en del nya grupper och några har försvunnit. Några kommer att försvinna och inläggen flyttas till de nya grupperna.
Detta för att jag inte var så nöjd med hur det såg ut, men nu känner jag mig nöjdare, bara jag blir klar. 
Hoppas det inte blir alltför besvärligt för er och jag kommer när jag hinner sitta och flytta inlägg till rätt grupper, det torde snart vara klart, med tanke på hur ofta jag är här. 
Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!
Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! 
Nu är jag klar.
De grupper jag lämnat orörda är "Bokhörnan", "Pysselhörnan" och "OT"
De grupper som ersatt de gamla "Vampyrer" och "Varulvar" är "F-grupperna". Vampyrer hittas i "Europeisk folktro", eftersom de främst är ett östeuropeiskt fenomen. Varulvar finns under "Övrig folktro", eftersom många olika kulturer har detta väsen gemensamt. Drakar lika så.
Annars tror jag inte det ska vara så mycket otydligheter, säg till i så'na fall, så ska jag se om jag kan reda ut min tankebana.
Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!
Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta!