Månväsen iFokus

Månväsen

Etikettfilm-musik-bilder
Läst 1363 ggr
Skogselva
2010-09-16 23:01
0

Vampires suck!

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Är det någon som sett denna film? Av någon anledning så missar jag alltid filmer när de är på bio, men jag är väldigt nyfiken på den. Och trailern är jätterolig.

Så om ni sett den, vad tyckte ni?

Om ni inte vet vad jag talar om så kommer en trailer här (ignorera italienskan i början och i slutet, bara.)

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

[wylga]
2010-09-17 00:36
0

Jag har än så länge bara sett trailern, men den verkar lite smårolig. Mest för att de driver med något jag inte tycker om, kanske. ^-^

pebb
2010-09-17 11:33
0

Jag har sett den och tyckte den var ganska rolig, om än fånig men det ska ju parodier vara. Fast jag har läst många andra som tyckte den var jättekass!

Oisis
2010-09-17 12:08
0

Detta är en film helt i min smak! Har sett den SkrattandeGlad Tyckte den var helskön och rolig.

[LadyWinter]
2010-09-17 18:17
0

Såg den med,var helt okej…men tyvärr har jag inte hängt med serien..verkar som den är där ifrån.

Skogselva
2010-09-17 19:08
0

#1 Jag gillar när de driver med storsuccéer. Ska jag vara ärlig har jag aldrig gett Twilight en chans, borde jag kanske göra innan jag bestämmer mig, men just nu känns det inte som min grej.

#2 Löjlig kan jag förstå, jag har sett några av Scary Movie filmerna, men jag dem gillar jag lite för att de är så löjliga. Flört

#3 Låter lovande Skrattande

#4 Ja, mycket kommer ifrån Twilightfilmerna. Vet inte om det är fler vampyrfilmer/serier som ligger till grund, men Twilight i alla fall.

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

Oisis
2010-09-18 20:32
0

Scary Movie filmerna diggar vi här. Tycker de är rätt roliga. Glad

Skogselva
2010-09-19 15:04
0

De har sina stunder, ibland tycker de överdriver lite väl mycket.

Oisis
2010-09-20 13:42
0

Jovisst. Det kan jag nog instämma i Foten i munnen

Skogselva
2010-09-20 14:21
0

De är fortfarande bra filmer, tycker jag. Cool

Oisis
2010-09-20 14:27
0

Visst är de. Beror väl lite på vilket humör man är kan jag tro, när man ser dem.

Skogselva
2010-09-20 14:28
0

Jupp Cool