Månväsen iFokus

Månväsen

Etikettallmänt
Läst 1257 ggr
Ghosthunter
0

Påsar för vampyrer..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Även vampyrer tycks dammsuga…well, kan ju behövas i dammiga och spindelvävstäta slottTungan uteSkrattande

Förresten minns ni den gamla dammsugaren Vampyr…tror min mormor hade en!?Skrattande

Bildkälla: Bergaliden.se

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Skogselva
0

Vampyr, dammsugare… går den sönder om man råkar suga upp lite vitlök från golvet?  Och vad ska man använda för att suga upp resterna av vampyrdammsugaren om man råkar lämna den i direkt solljus?

Nä, jag tror inte på idén, låter väldigt opraktiskt att förvandla en dammsugare till vampyr. Tungan ute

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

Ghosthunter
0

Hahahaha…då får man köpa en annan dammsugare som inte är av märket VampyrTungan ute

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Skogselva
0

Nä, jag har varken råd eller plats för två dammsugare. Men det vore väl praktiskt med en dammsugare som, om man bara höll den ifrån solljus och vitlök, förblev evigt ung och levde förevigt. Men jag skulle nog hellre vilja ha en vampyrdator i så'na fall. Flört

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad