Månväsen iFokus

Månväsen

Etikettot-off-topic
Läst 1476 ggr
Skogselva
0

Gott nytt år!

Ja, jag vet att det ännu är några timmar till dess, men jag lär inte vara vid datorn vid tolvslaget, så jag önskar er alla gott nytt år redan nu. Tungan ute

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

Ghosthunter
0

Gott Nytt År till dig också Skogis och alla andraGlad

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Ghosthunter
0

…och nu är det nytt år och jag mår som jag förtjänar….det var inte direkt saft i glasen igår..hahahaSkrattande

Värmland"

Skogselva
0

Inte ens min treåriga kusin drack saft igår… för hon drack läsk. Tungan ute

Jag förväntade mig inte att tillbringa nyårsafton, krypandes på alla fyra och mjaua medan jag jagade min kusin… (vi lekte katt och av någon anledning så var det jag som var katten…)

Drack lite sen, när våra gäster, kusinen inklusive, åkt hem. Jag mår också som jag förtjänar för jag drack inte tillräckligt för att må dåligt idag! Skrattande

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

Ghosthunter
0

hmm…lekte du katt?..hahahahaSkrattande….men då måste du ha fått i dig stark saft?!!Tungan ute

Värmland"

Skogselva
0

Jag är för snäll, det är det som är problemet. Det var treåringens idé att leka katt. Knäna är fortfarande röda…

Visst drack jag väl lite starksaft, men som sagt inte så mycket för att må dåligt. Tungan ute