Månväsen iFokus

Månväsen

Etikettot-off-topic
Läst 998 ggr
Skogselva
2011-03-05 09:41
0

Nya versionen

Som ni märkt ser det kanske lite konstigt ut på iFokus, det är på grund av att de lanserat den nya versionen (som ni kanske redan läst på andra sajter Tungan ute).

Tror nog man vänjer sig vid detta också.

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

Ghosthunter
2011-03-08 18:22
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Ja, bara dom får ordning på allt strulSkrikandes

Jag är lite nyfiken på "Posta kommentaren anonymt" som står nedanför inläggsrutan….undra vad som händer?

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Skogselva
2011-03-11 14:25
0

Hm… då blir du anonym, men sist jag kollade inställningarna så skulle man inte ha möjlighet att göra det här på Månväsen. Så vänj dig inte vid den, jag kommer ta bort den! Flört

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

Skogselva
2011-03-11 14:27
0

Testing

Skogselva
2011-03-11 14:28
0

Det funkar inte att skicka anonyma inlägg, fast att rutan finns där - det var det jag testade i #3.