WerewolvesAtHeart
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Det är en grupp på deviantArt som inriktar sig på varulvar
Många coola bilder, samt tävlingar varje månad. Så om det finns några devianter här inne så tipsar jag nu om denna grupp! Och det kanske lockar andra att gå med
#WerewolvesAtHeart
dA's largest werewolf group
Jag är medlem och är med i månades tävling att rita sin favoritvarulv från filmens värld.
Kul, och vad är det för film du hämtat dessa två filurer ifrån?
(Nyfiken)
Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!
Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! 
Till vänster är Remus Lupin från Harry Potter och till höger Van Helsing
Har en oklippt bild och beskrivning i länken 
Jaha okej!
Harry Potter har jag ju sett, men jag kände inte igen honom ändå. 
Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!
Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! 
har var riktigt svår att rita, filmen är ju så s****s mörk så man ser inte riktigt hur han ser ut, men jag hoppas iaf att jag fick honom någorlunda lik 
Ja, det fick du säkert, som du säger så är det mörkt i filmen, svårt att se.