Tänkte bara retas lite
… och säga att det legat över +30 grader ganska så länge här i Spanien - jag har hört att det inte varit så fint väder hemmavid. I morse när vi var på väg hem från bion kl 0:30 var det +28 grader. Fast lite jobbigt att det aldrig blir svalt. 
Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!
Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"
"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"
"Don't be normal, stay paranormal"
Vi har ingen aircondition på våra rum. Det är lugnt jag har redan planerat att smuggla med mig lite spanskt väder hem - men nu ska det faktiskt bli skönt med lite svalt svenskt väder. För det är ju över +30 hela tiden. Jag kommer hem i morgon, så om det helt plötsligt blir varmt är det därför. 
Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!
Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! 
Jättevarmt, tyvärr så fick jag inte ta med mig vädret genom säkerhetskontrollen. Jäkla stränga regler de har.
Det var ju jättekallt i Göteborg ju! Nu har jag haft nog med svalka, nu vill jag ha värme igen!
Skogis - Hahaha du kanske får betala tullavgift för att ta med värmen
I detta landet är det ju vinter om man jämför med de flesta andra…
"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"
"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"
"Don't be normal, stay paranormal"
Nej, tror det är olagligt att föra med sig vädret. Och det var verkligen jättekallt i dag också!