Månväsen iFokus

Månväsen

Etikettfilm-musik-bilder
Läst 1702 ggr
fiffiluren
0

Teen Wolf

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Ny serie om en vanlig high school kille som blir biten av en varulv, har bara sett första avsnittet än så kan inte säga så mycket om vad jag tycker än. Men kolla in den iaf Glad

http://www.mtv.com/videos/teen-wolf-ep-1-pilot/1665042/playlist.jhtml#series=2211&seriesId=31789&channelId=1

fiffiluren
0

såg nu att pilotavsnittet (som jag länkade till) och trailer inte riktigt stämmer hundra överens. Men det spelar nog ingen större roll för seriens handling

Skogselva
0

#1 Haha, nej det borde det väl inte - trailer har säkert med klipp från fler avsnitt.

Jag ska försöka hinna med att titta på ett avsnitt någon gång efter torsdag då jag (nästan) har sommarlov. Glad

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

fiffiluren
0

det var inte så jag menade ;) Det var en person som hade en roll i avsnittet, men det var en annan kille i trailern i exakt samma scen. Så dom hade hunnit byta skådis mellan inspelning och trixning med trailern och insplening av pilotavsnittet

Skogselva
0

Okej Oskyldig Konstigt att de byter skådespelare så där, men det kanske inte gör så mycket. Trailerns jobb är ju att ge en känsla av serien. Flört

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

fiffiluren
0

jo det är rätt fult, men det är väl just för att det var ett pilotavsnitt, typ en test för å se hur bra serien skulle gå.

Vill minnas ett liknande exempel - Pilotavsnittet till Buffy the vampireslayer var också annorlunda mot hur serien blev, tjejen som spelar Williw i det här klippet är ju inte den Willow vi känner, och sen verkar inte hon och Xander vara riktigt kopmisar här heller Obestämd

http://www.youtube.com/watch?v=Hyo9v7QFvKc Bara för att ta ett exempel

Skogselva
0

Hela saken bara låste sig innan Willow kom med…Obestämd får försöka senare, det faktum att jag har tenta i morgon kom plötsligt över mig som den där vampyren i början av klippet attackerade killen.

[stblues35]
0

Men jaha..har dom gjort en serie av filmen nu??

fiffiluren
0

har aldrig sett filmen, eller ens en trailer till den, men jag tror att serien är fristående iaf