Månväsen iFokus

Månväsen

Etikett: ot-off-topic
Läst 968 ggr
Skogselva
0

Ny medarbetare wizzosis

Månväsen har fått en ny Medarbetare, wizzosis.

Välkommen! Glad

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

Ghosthunter
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Så bra då….välkommen WizzosisFlört

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

wizzosis
0

Tackar :)

Jag har redan skrivit lite om mig själv i presentationstråden men kan skriva här också.

Jag heter Jasmine, är 22 år gammal och har precis avslutat mina universitetsstudier i ämnet Museologi. Vilket innebär att jag kan få arbeten på museer och liknande kulturhistoriska verksamheter.

Just nu bor jag i Stockholm och söker under tiden jobb som AuPair. Jag hoppas på att fåka iväg till London under Augusti/September och kommer skriva därifrån isåfall.

Jag har alltid haft ett intresse för folktro, mytologi och det övernaturliga och att skriva har även varit ett stort intresse för mig. Jag har inget publicerat utan det mesta är på min hårddisk. En liten dröm är att få en bok publicerad.

Jag håller redan nu på att klura ut vilka slags artiklar jag ska skriva så det lär nog dyka upp något inom kort.

I övrigt är det bara att fråga om ni undrar något.

[stblues35]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Välkommen wizz*Bugar djupt och vörnadsfullt*Glad