Månväsen iFokus

Månväsen

Etikettot-off-topic
Läst 1464 ggr
Skogselva
2011-09-13 16:15
0

Höstrusk

Nu är hösten officiellt här, tycker jag. Tungan ute

Vad gör ni så här när hösten är nyanländ för att värma upp er i rusket? Virar ni in er i en filt och läser en bok? Dricker ni varma drycker?

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

Skogselva
2011-09-13 16:16
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är en som kurat ihop sig i mattes famn.

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

Ghosthunter
2011-09-16 18:58
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Vad gott det ser ut med en katt i famnen…dom värmer bra, en levande filtTungan ute

Jag vet inte om jag egentligen gör nåt speciellt mer än att klä på mig mera. Möjligen blir det väl att jag läser lite mer böcker. När det gäller varma drycker så är det kaffe som gäller för mig och mängden kaffe ligger ganska konstant året runt.

Hösten kan vara mysig….problemet är bara att man har eländet framför sig…vintern!!

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Skogselva
2011-09-17 11:18
0

Ja, det är jättemysigt när hon kommer.

Vintern är fruktansvärd, och hösten är jag inte så fötjust i heller, men man kan ju i alla fall med gott samvete stanna inne och se på film. Skräck lämpar sig ju så bra på hösten.

Ghosthunter
2011-09-17 18:33
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Ja, en och annan skräckrulle kommer man nog att titta påSkrattande

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Skogselva
2011-09-17 22:15
0

Jag såg en i våras, men det blev inte samma känsla. Inte undra på att Halloween infaller på hösten. Flört