Nicolas Cage - vampyr?
Jag vet ju att han spelat vampyr i en ganska så twistad komedi (Vampyrens kyss), men en verklig vampyr?
Läs själva:
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article13643632.ab
Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!
Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! 
Om det skulle vara så, så skulle 'min' bild av vampyrer krossas ;) Men likt var det! :)
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Ja, det var likt, men tycker inte att öronen överensstämde, för det är tydligen bra att titta på om man vill se ifall det är samma person. Bilden som den där antikhandlaren har, är inte min syn på vampyrer. Måste säga som du, om det var sant skulle min bild av vampyrer krossas.
Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!
Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hehe….verkar mest som att antihandlaren är ute efter pengar
"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"
"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"
"Don't be normal, stay paranormal"
Det är vi väl alla?
Fast så desperat är inte jag i alla fall.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jo, men detta är ju extremt….han får vara glad om han inte blir stämd istället
"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"
"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"
"Don't be normal, stay paranormal"
Ja, men då kanske han kan stämma Cage för att ha stämt om eller något.