Månväsen iFokus

Månväsen

Etikettfilm-musik-bilder
Läst 1520 ggr
Skogselva
0

Gamla tv-serier

Jag har sedan barnsben varit ett stort fan av Familjen Addams, på den tiden den tecknade serien, men på sistone även tv-serien från 1960-talet, med Carolyn Jones och John Astin.

Tack vare Familjen Addams så hittade jag också en ny favoritfamilj, också från 1960-talet. The Munsters! Skrattande

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

Skogselva
1

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Först första avsnittet av The Addams Family

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

Skogselva
0

Och första avsnittet av The Munsters.

Ghosthunter
0

Det finns många gamla godingar. The Prisoner, The Saint, Twilight Zone (gamla serien), Kojak, Baretta, The Fugitive, The Pursuaders……etc..

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Skogselva
0

Många där jag aldrig hört talas om innan, bortsett från The Twilight Zone, men har inte sett några avsnitt av den serien, vet bara om att den finns.

Ghosthunter
0

Kom på att jag gjorde ett stort misstag…..hur kunde jag missa Hill Street Blues (Spanarna på Hill Street)?…..den är ju grym!!Flört

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"