Filmtips
Jag tänkte att vi kunde ha en tråd med filmtips, gärna om ni vet något inom sajtens ämnen (vilket jag vet är lite svårklassificerat), men andra filmer är också välkomna.
Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!
Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Den här filmen vill jag väldigt gärna se, The Raven, som har premiär i april. Handlar om Edgar Allan Poes sista dagar i livet, eller en påhittad version av dessa dagar.
Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!
Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Om ni inte har sett Sherlock Holmes 2, så tycker jag ni ska göra det, även om ni inte tyckte om första filmen. Personligen tyckte jag den första var så där, men tvåan är väldigt bra och rolig.