Månväsen iFokus

Månväsen

Etikettallmänt
Läst 2480 ggr
Ghosthunter
1

Kul gåta...

En man springer in på banken för att göra ett snabbt ärende…..men varför kommer han inte ut igen??Glad

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

HamsterMarie
0

Ingen aning. Följer tråden.

saga97
0

alla djur är lika värda .. SÄG NEJ TILL ÄKTA PÄLS !!! / sagis 13 år

saga97
0

oj (fel stääle)

alla djur är lika värda .. SÄG NEJ TILL ÄKTA PÄLS !!! / sagis 13 år

Ghosthunter
0

saga - hahaha….jag började faktiskt att undra vad du menadeSkrattande

Värmland"

Skogselva
0

Mannen ska råna banken, men blir tagen av säkerhetsvakten! Nej, han blir nedskjuten av säkerhetsvakten! Ja, så är det nog. Eller så blir han inlåst i bankvalvet när banken stänger för dagen.

Skämt åsido, jag har ingen aning, men det här de scenarion som spelades upp i mitt huvud när jag läste gåtan. Oskyldig Återkommer med en mer seriös gissning när jag återhämtat mig från min förkylning. Det är jobbigt att tänka när det känns ut som om hjärnan blivit uppäten och ersatt av snor.

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

Ghosthunter
0

Jag förstår…..jag är också riktigt förkyld och har feber och litervis med snor.

Jag väntar med svaret till senare…..så du kan återkomma sen.

Du är inne lite på rätt spår…..för det handlar om säkerhet!!

Värmland"

Jimmie
0

Han jobbar där som säkerhetsvakt?

Mvh
Jimmie
Gislfakse

Skogselva
0

Jag skulle också gissa på säkerhetsvakten då

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

Ghosthunter
0

Rätt svar är:

Han fastnade på övervakningskameran!Tungan uteFlört

Värmland"

Skogselva
0

#9 Nu förstår jag vad du menade med "kul gåta", trodde först det var tryckfelsnisse som varit i farten, eller nåt.

Hahaha Skrattande